Magnolia butik pasta açıldı

1044

Bodrum’da ilk olarak yürüyen butik bir pasta evi olan Magnolia Taze Class petrolde açıldı. Geçtiğimiz hafta kurdela kesimiyle şirin bir açılış yapan Magnolia Taze’de kahvaltı, kahve pasta ve börek yapılıyor. Açılışta Bodrum Times’a duygularını paylaşan İşletmeciler Ecem-Burak Gökboğa çifti şunları söyledi.

Ecem Gökboğa  “Ben pasta ustasıyım. Benim ilham kaynağım eşim. İstanbul’da pasta üzerine işletmemiz vardı. Birden bire radikal bir karar alarak Bodrum’a geldik. Ben İzmirliyim.  Bir İzmir aşığı bir Bodrum aşığı bir ege aşığı olarak buraya yerleştik. Bodrum’da bu işi genişletmek adına bir karavan yaptırdık. İçinde profesyonel bir mutfak var. Butik pastalar, tatlılar, tasarım pasta ve kurabiyeler. Bodrum mandalinasını kullanarak çeşitli magnolia tatlıları, soğuk sandviçleryapıyoruz. Karavanımızda ızgara ve ocağımız var. Bununla misafirlerimize kahvaltı ve akşam yemekleri sunacağız. Kişiye özel organizasyonlar örneğin evlilik yıldönümü ve doğum günleri gibi paketleri sunacağız. Bodrum’un güzel festivallerine katılacağız. Özetle Magnolia’da gelen farklı lezzetler istenildiğinde misafirlerimizi geri çevirmeyeceğiz. Ben bunun üzerine eğitim aldım. Bir restoranda yiyebileceğiniz makarnadan mantıya kadar yemek çeşitlerini yapabiliyoruz. Yemek konusunda donanımlıyım ki mutfağımızda öyle. Benim işim tatlı tabi daha çok tatlı yanında kahve ve kahvaltı ağırlıklık vereceğiz. Farklı yiyeceklerde misafirlere yapabiliriz. Tadlarımız tadılmaya değecektir”  dedi.

İşletmenin adının Magnolia olmasıyla ilgili ise “Magnolia aslında manolya çiçeğinin ismi. Bu çiçeğin adının tatlıya verilmiş ve daha çok yurtdışında  yapılmış bir tatlı. Bizdeki adı muhallebi. Meyveli muhallebi. Magnolia görselliği olan bir tatlı ve yapılması biraz zahmetli. Bunu bir fırın  tepsisinde de yapababilirsiniz. Küçük bir kupada da veya herhangi bir boyutta da yapabilirsiniz. Tamamen kişinin kendi hayal gücü ile ilgili şekillenebilen bir tatlı. Ben bu tatlıyı çok iyi yaptığımı söyleyebilirim” Bodrum’da tatlı dendiğinde akla geleceğimizi hayal edebiliyorum” dedi.

Burak Gökboğa ise şunları söyledi.

“Eski model bir peugeot J9 marka bir arabayı atılı haldeyken satın almıştık. Eşimle uzun zamandır hayalini kurduğumuz bir yer açmak için çalışıyorduk. Bu aracı yürüyen bir pasta evine dönüştürdük. Bu karavana çok emek verdik ve özellikle rengini tutturmak için bir kaç deneme yaptı usta. Sonunda begonvil rengini bulabildik. Bodrum Belediye başkanı Ahmet Aras da begonvili çok seviyor bizde çok seviyoruz. Bodrum da begonvilleri ile ışıldıyor. Bu rengi görenler de çok beğeniyor ve karavanımız ilgi çekiyor. Yıllarca hayalinin kurduğumuz bir şeydi bu karavan. Nihayet bunu gerçekleştirdik. Eşimle, hayat arkadaşım ile Bodrum’da bunu başardığımız için çok mutluyuz. 70-80’li yıllarda ailemle Bodrum’a düzenli geliyorduk. Bardakçı koyunda Zeki Müren ile denize girmişliğimiz var. Onunla ailece yemek yediğimiz olmuştur. Kendisini çok seviyoruz. O yılların plakları bugün bizde vardır. Karavanımıza pikap da koyduk ki Zeki Müren, Müzeyyen Senar gibi bizim değerlerimizin eşliğinde misafirlerle aile ortamında güzel vakit geçirelim. Arzu edildiğinde müzik çalabiliyoruz. O zamanların güzel şarkıları ile onları yad ederek Bodrum’da eşimin yaptığı lezzetleri insanlara tattıralım istiyoruz. Bu hafta Bodrum’da uzun uğraşlar sonucu şükür bir dükkan tuttuk ve aracımızı da önüne koyduk, açılışımızı yaptık. Dostlarımız bizimle oldular. Bodrum merkezde Class petrolde kendimize şirin bir yer yaptık. Bodrumluları, tatlı severleri sabah kahvaltıcılarını başka yerde bulamayacakları lezzetleri tatmaya davet ediyoruz” dedi.

Açılış, kurdela kesiminin ardından misafirlere çeşitli tatlı ve pasta ikramı ile devam etti. Magnolia, Class petrolde misafirlerini bekliyor.